Logotip d'Informàtica de l'Ajuntament de Lleida
Esteu aquí: Inici Notícies S’amplia la informació de la web del Portal de transparència de l’Ajuntament de Lleida

S’amplia la informació de la web del Portal de transparència de l’Ajuntament de Lleida

15/11/2016

En la comissió de transparència celebrada avui s’ha constatat que ja està executada una primera fase del portal, amb informacions com les dels Fundacions, i es continuarà treballant per afegir-hi més informació

El web del Portal de transparència de l’Ajuntament de Lleida ja compta amb una primera fase executada, segons s’ha constatat avui en la comissió de transparència que aquest semestre presideix el grup municipal la Crida- CUP. En aquests moments en el Portal del Transparència s’hi pot trobar informació sobre l’organització política, personal, entitats i altres organismes, aspectes sobre la Gestió Econòmica, l’acció de govern i la normativa, els contractes, convenis i subvencions i també el catàleg de serveis i tràmits. La darrera informació que s’ha incorporat és la relacionada amb les Fundacions del Teatre de la Llotja, la Fundació del Paisatge Urbà i la Fundació Lleida 21 (descripció, estatuts, composició del Patronat, balanços..). Properament s’hi afegirà la corresponent als Organismes Autònoms. En la comissió s’ha explicat que la voluntat és que aquesta web contingui la informació que marca la Llei de Transparència fent-la accessible de manera gràfica i senzilla per al conjunt de la ciutadania.

En la sessió d’avui s’ha informat també dels primers treballs per a realitzar les Auditories sobre el servei d’aigües, la brossa i els autobusos. Respecte a la Moció aprovada pel ple sobre l’execució i seguiment de les mocions, la presidència de la comissió presentarà una proposta de treball, oberta a la participació i suggeriments de la resta dels grups. També s’ha acordat en la sessió d’avui que en la propera convocatòria de la comissió s’explicaran el funcionament de la Fundació del Paisatge Urbà i la Fundació Lleida 21. Així mateix s’ha tractat en la sessió d’avui diferents peticions dels grups, entre elles la petició de penjar les factures en un període màxim de 3 mesos i s’ha acordat traslladar la so·licitud a informàtica per analitzar les vies per fer-ho tècnicament operatiu.
Accions del document
:: Informàtica de l'Ajuntament de Lleida 2017 ::
E-Mail: informatica@paeria.es - C. Salmerón, 1, 1a planta. 25004 Lleida (Plànol d’ubicació) - Telèfon: 973 700 417, Fax: 973 700 485