Logotip d'Informàtica de l'Ajuntament de Lleida
Esteu aquí: Inici "Lleida Enamorat" es la nueva campaña de la ciudad que apel·la a les vivències i els sentiments

"Lleida Enamorat" es la nueva campaña de la ciudad que apel·la a les vivències i els sentiments

25/04/2018

El alcalde, Àngel Ros, ha presentado la campaña, íntegramente leridana, que se estructura en cinco bloques asociados a cinco verbos vivenciales.

Lleida estrena la nova campanya de promoció de la ciutat "Lleidanamorat, que ha presentado el paer en cap, Àngel Ros, acompañamiento de los tinentes de alcalde Rafael Peris y Montse Parra, responsables de las comunidades turísticas y culturales de la paeria. L'alcalde ha explicat que la campanya s'ha dissenyat en base al turisme que es pretén captar i al potencial que la ciutat. Gira al voltant d'aquest concepte de nova creació "Lleidanamora't", que apel·la a les emocions. D'aquesta forma la ciutat de 'Lleida' s'associa al concepte d'amor, d'enamorar-se. La promoció s'inicia en aquesta època, ja que enamorar-se és un estado emocional molt típico de la primavera.

 

La campanya, com ha explicat Ros, s'estructura en cinc eixos temàtics, que alhora estan asociados a cinc verbs vivecials i a determints productes:

 

-las fiestas populares y la cultura popular, que es vinculante a la acción "gaudim" con la Fiesta Mayor, la Fira de los Títulos, la Fiesta de Moros y Cristianos y el Aplec del Caragol.

 

-el patrimoni, que ho fa a "estimar", amb monuments i espais emblemàtics de la ciutat com la Seu Vella, el Castell dels Templers, el Centre d'Art La Panera i el Museu d'Art Jaume Morera, etc.

 

-la gastronomia, que s'enllaça a "assaboreix" a la seva cuina, els productes de la terra i l'Horta de Lleida.

 

-les compres i l'oci, que s'uneixen a "troba", que es trasllada a zonas con l'Eix Comercial, la Zona Alta y les botigues dels barris.

 

-l'esport i la vida saludable, que s'uneix a "respira", amb paisatges i localitzacions naturals i verdes com són el riu Segre, el Parc de la Mitjana, els Camps Elisis o l'Horta de Lleida.

 

En la presentación de "Lleidanamora't", l'alcalde ha remarcat que es tracta d'una campanya 100% lleidatana. La majoria dels actores són alumnes de l'Aula Municipal de Teatre; les imatges són obra de la fotògrafa Elena Vallés; la productora de l'espot és Pirita, que está formada por dos jóvenes disidentes y fotógrafos, pone en marcha una Lleida, el creador y un fotógrafo de la Red, Jesús Reinos, compañero de trabajo de la nova Casa de la Fusta.

 

La difusión que está lejos de ser pensada por diferentes mitjans i suports. Així s'ha fet un espot amb una durada de 30 segons per a la seva emitsió à les televisions i les xarxes socials. Es faran advertisements in premsa i falques de ràdio (cinc diferents, amb una durada entre 20 i 30 segons). Hola haurà oppis instal·lats en les marquesines publicitàries de la ciutat i s'ha creat una pàgina web specific, que desplega los different times eixos i mostra la ciutat en 360º: www.lleidanamorat.cat.

 

La campanya es posa en marxa avui mateix i tindrà special difusió al maig, el mes més festiu i fester a la ciutat de Lleida.

Accions del document
:: Informática del Ayuntamiento de Lleida 2018 ::
E-Mail: informatica@paeria.es - C. Salmerón, 1, 1a planta. 25004 Lleida (Plano de ubicación) - Teléfono: 973 700 417, Fax: 973 700 485